Barselsliv – over and out!

IMG_6297

Som overskriften afslører er min barsel slut! Slut prut finale, tilbage til virkeligheden, madpakker, job og weekendearbejde! Jeg har lige overstået min først uge efter barsel, men heldigvis var det slet ikke så slemt som jeg havde frygtet. Selvfølgelig savner jeg min lille prut mega meget, men det var skønt at være tilbage blandt kunder og kollegaer igen, og snakke om andet end børnerelaterede ting. På et tidspunkt troede jeg faktisk det var det eneste jeg efterhånden kunne snakke om. Det passer heldigvis ikke.

Jeg havde en blød start med kun tre arbejdsdage og weekendfri, men denne uge bliver en hel del mere though. Jeg skal nemlig arbejde hele weekenden, så det bliver ikke meget jeg får set bette A (eller manden for den sags skyld). Det er ikke helt ideelt at arbejde i butik med en lille derhjemme, men jeg er lykkelig for at have et job at komme tilbage til, så nu ser vi om det ikke kan lykkes at få det til at gå op i en højere enhed. Farmand kommer en hel del mere på banen, da det er ham der står for afhentning og aftensmad, men jeg når heldigvis lige hjem og giver aftenflaske 19.30 inden hun skal puttes. Hurraa for sommertid!

..Og er der forresten noget mere skønt end at have været væk hele dagen, og så blive modtaget af smil og kys og kram af de to man elsker allermest i hele verden? Det tror jeg faktisk ikke.

God dag til jer derude – og jer det stadig er på barsel: NYD DET for satan!! Det er så hurtigt hverdag igen.

En tanke omkring “Barselsliv – over and out!

Skriv en kommentar